RECLAMAȚII, RETURNĂRI DE BUNURI

Dacă aveți probleme cu bunurile achiziționate, nu ezitați să ne contactați

+40767621965

info@shopJK.ro

 

  • Perioada schimbării, returnării bunurilor este de 14 zile de la data primirii comenzii
  • Ambalați bunurile să fie în condiții de siguranță în ambalajul original complet nu trebuie folosit, și fără semne de utilizare
  • Atașați o copie a documentului de achiziție FACTURĂ !!!
  • Atașați formularul completat !!!
  • Retragerea din contractul de cumpărare încheiat la distanță_1
  • Protocol de reclamație - descrierea defectelor
  • Nu acceptăm schimburi, returnări după 14 zile
  • Nu ridicam bunurile trimise cu ramburs la livrare
  • La schimb, returnarea bunurilor costul transportului este plătit de cumpărătorul
  • După inspectarea bunurilor, vom stabili metoda de tratare a reclamației
  • După acordul cu cumpărătorul, vă vom asigura importul - transportul de bunurilor prin transportatorii noștri contra cost conform listei actuale de prețuri

Uzura caracteristică a materialului sau utilizarea nu este considerată un defect. Nu este un defect dacă rezultă din natura articolului vândut că durata de viață a acestuia este mai scurtă decât perioada de garanție și dacă în utilizarea normală a unui astfel de articol este complet uzată înainte de expirarea perioadei de garanție.

ShopJK.ro, Cargus Strada Anghel I. Saligny 40, Oradea 417498, jud. Bihor, Romania

Retragerea din contractul de cumpărare încheiat la distanță

 

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

 

Ce înseamnă Retragerea din contractul de cumpărare fără a oferi un motiv?

Dacă ați achiziționat produsul din magazinul nostru online în calitate de consumator (nu aveți un număr de identificare pe factură), sec. § 7 și următoarele. Actul nr. 102/2014 Col. privind protecția consumatorului în vânzarea la distanță, dreptul de a se retrage din contract fără a indica un motiv în termen de 14 zile de la primirea bunurilor.


Produsul este achizitionat de persoana juridică, ma pot retrage din contractul de cumparare?

Dacă sunteți antreprenor,  persoană juridică sau persoană care a comandat bunurile în cadrul activității sale de afaceri sau ca parte a profesiei independente, posibilitatea legală de retragere din contractul de cumpărare în termen de 14 zile de la cumpărare nu vi se aplică.


Trebuie să returnez bunurile în ambalaj nedeteriorat?

Ambalajul nu este un obiect de cumpărare sau o parte a articolului achiziționat. În ciuda acestui fapt, shopJK.ro are dreptul la despăgubiri pentru costurile suportate efectiv în legătură cu returnarea mărfurilor. Întrucât în ​​conformitate cu § 10 alin. 4 Act. Nu. 102/2014 Col. consumatorul este responsabil pentru scăderea valorii bunurilor care a apărut ca urmare a unei astfel de manipulări a bunurilor, care depășește sfera manipulării necesare pentru a determina proprietățile și funcționalitatea bunurilor, în cazul în care vânzătorul descoperă că valoarea bunurilor pe care cumpărătorul le-a returnat vânzătorului la retragerea din contract a scăzut dincolo de sfera de aplicare a tratamentului necesar pentru a determina proprietățile și funcționalitatea bunurilor, sau că bunurile returnate de consumator la retragerea din contract, sunt deteriorate din vina consumatorului, vânzătorul are dreptul de despăgubire de la consumator .


Ce se întâmplă dacă returnez produsul incomplet, de ex. fara accesorii?

Pentru a putea primi înapoi întreaga sumă a prețului de achiziție plătit la returnarea bunurilor, bunurile returnate trebuie să fie complete, adică să includă toate accesoriile care au făcut parte din pachetul de vânzare. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare și livrează vânzătorului bunuri cu valoare redusă care sunt uzate, deteriorate și/sau incomplete, cumpărătorul este obligat să ramburseze vânzătorului costurile în conformitate cu secțiunea § 457 și § 458 din Codul civil al Republicii Slovace, care au apărut în legătură cu repararea bunurilor și readucerea acestora la starea inițială, în conformitate cu § 10 alin. 4 Act. Nu. 102/2014 Col. consumatorul este responsabil pentru scăderea valorii bunurilor, care a survenit ca urmare a unei astfel de manipulări a bunurilor, care depășește sfera manipulării necesare pentru a determina proprietățile și funcționalitatea bunurilor.


Când îmi veți returna banii?

Vom trimite banii pentru bunuri în contul dvs. bancar cât mai curând posibil, în cel mult 14 zile de la retragerea din contractul de cumpărare, dar nu înainte ca bunurile returnate să fie livrate la magazin sau înapoi la departamentul nostru de reclamații (sau dacă dovediți că bunurile returnate au fost deja trimise).