TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE

I. TERMENi ȘI CONDIȚII

  1. Aceste condiții generale de afaceri (mai departe doar „termene și condiții”) sunt conforme cu prevederile legilor privind protecția consumatorilor și conforitate cu legile privind infracțiunile modificate (denumită în continuare „Legea privind protecția consumatorilor”),. Termene și condiți sunt conforme cu legile în vigoare privind protecția consumatorului în vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii pe baza unui contract la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului vânzătorului și cu privire la modificarea anumitor legi (denumită în continuare "Legea privind protecția consumatorilor la distanță")

JAKS s.r.o, Šarišský Štiavnik 68, 090 42

IČ: 50 734 245

DIČ: 2120454237

IČ DPH: SK2120454237

cu sediul social: înregistrat în Registrul Comercial al Judecătoriei Prešov Republica Slovacă, Secția Sro, Insert nr. 34106 / P detalii de contact: 

email: info@shopjk.sk

Număr de telefon: 0903 585 706

www.shopJK.sk

(mai departe doar „Vânzătorul“)

 

  1. Acești termeni și condiții guvernează drepturile și obligațiile reciproce dintre vânzător și persoana fizică care încheie contractul de cumpărare (în continuare „cumpărător”) printr-o interfață web situată pe site-ul disponibil pe o adresă de internet ... (mai departe doar „magazin online”).
  2. Prevederile termenilor și condițiilor fac parte integrantă din contractul de cumpărare. Diferitele înțelegeri în contractul de cumpărare au prioritate față de prevederile acestor termeni și condiții.
  3. Acești termeni și condiții și contractul de cumpărare sunt încheiate în limba slovacă.

 

II. INFORMAȚII DESPRE MARFURI ȘI PREȚURI

  1. Informațiile despre bunuri, inclusiv prețurile bunurilor individuale și proprietățile lor principale sunt furnizate pentru bunurile individuale în catalogul magazinului online. Prețurile mărfurilor sunt indicate, inclusiv taxa pe valoarea adăugată, toate taxele și costurile aferente pentru returnarea mărfurilor, dacă mărfurile nu pot fi, prin natura lor, returnate prin poștă. Prețurile mărfurilor rămân valabile atât timp cât sunt afișate în magazinul online.
  2. Toate prezentările de bunuri plasate în catalogul magazinului online au caracter informativ, iar vânzătorul nu este obligat să încheie un contract de cumpărare cu privire la aceste bunuri.
  3. Informațiile privind costurile asociate ambalării și livrării bunurilor sunt publicate în magazinul online. Informațiile privind costurile asociate ambalării și livrării bunurilor listate în magazinul online sunt valabile numai dacă bunurile sunt livrate pe teritoriul Republicii Slovace.
  4. Orice reducere la prețul de achiziție a bunurilor nu poate fi combinată între ele, cu excepția cazului în care vânzătorul și cumpărătorul convin altfel. 

III. COMANDA ȘI ÎNCHEIERE CONTRACTULUI DE CUMPĂRARE

  1. Costurile suportate de cumpărător în utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de cumpărare (costurile conexiunii la internet, costurile apelurilor telefonice), vor fi suportate de către cumpărător însuși. Aceste costuri nu diferă de tariful de bază.
  2. Cumpărătorul poate comanda bunurile în următoarele moduri:
  • prin contul dvs. de client, după înregistrarea prealabilă în magazinul online,
  • prin completarea formularului de comandă fără înregistrare.
  1. La plasarea unei comenzi, cumpărătorul alege mărfurile, numărul de bucăți, modalitatea de plată și livrare.
  2. Înainte de a trimite comanda, cumpărătorul are voie să verifice și să schimbe datele pe care le-a introdus în comandă. Datele furnizate în comandă sunt considerate corecte de către vânzător. Condiția valabilității comenzii este completarea tuturor datelor obligatorii din formularul de comandă și confirmarea de la cumpărător că a citit acești termeni și condiții.
  3. Imediat după primirea comenzii, vânzătorul va trimite cumpărătorului o confirmare de primire a comenzii la adresa de e-mail pe care cumpărătorul a introdus-o la comandă. Această confirmare este automată și nu este considerată un contract. La confirmare sunt atașate condițiile comerciale actuale ale vânzătorului. Contractul de cumpărare se încheie numai după ce comanda este acceptată de vânzător. Notificarea de primire a comenzii este livrată la adresa de e-mail a cumpărătorului. / Imediat după primirea comenzii, vânzătorul va trimite cumpărătorului o confirmare de primire a comenzii la adresa de e-mail pe care cumpărătorul a introdus-o la comandă. Această confirmare este considerată drept încheierea contractului. La confirmare sunt atașate condițiile comerciale actuale ale vânzătorului. Contractul de cumpărare se încheie prin confirmarea comenzii de către vânzător la adresa de e-mail a cumpărătorului.
  4. În cazul în care vânzătorul nu poate îndeplini oricare dintre cerințele specificate în comandă, acesta va trimite oferta modificată la adresa de e-mail a cumpărătorului. Oferta modificată este considerată o nouă versiune a contractului de cumpărare și, în acest caz, contractul de cumpărare este încheiat prin confirmarea cumpărătorului că acceptă această ofertă trimisă către vânzător la adresa sa de e-mail specificată în acești termeni și condiții.
  5. Toate comenzile primite de vânzător sunt obligatorii. Cumpărătorul poate anula comanda până când cumpărătorul primește o notificare de primire a comenzii de către vânzător. Cumpărătorul poate anula comanda prin telefon la numărul de telefon sau e-mailul vânzătorului specificat în acești termeni și condiții.
  6. În cazul în care există o eroare tehnică evidentă din partea vânzătorului la stabilirea prețului bunurilor în magazinul online sau în timpul comenzii, vânzătorul nu este obligat să livreze bunurile cumpărătorului pentru acest preț complet incorect cumpărătorului i s-a trimis o confirmare automată de primire.comenzi conform acestor termeni și condiții. Vânzătorul informează cumpărătorul despre eroare fără întârzieri nejustificate și trimite oferta modificată cumpărătorului la adresa sa de e-mail. Oferta modificată este considerată o nouă versiune a contractului de cumpărare și, în acest caz, contractul de cumpărare este încheiat printr-o confirmare a acceptării ofertei de către cumpărător la adresa de e-mail a vânzătorului. 

IV. CONT CLIENT

  1. Pe baza înregistrării cumpărătorului făcută în magazinul online, cumpărătorul își poate accesa contul de client. Din contul său de client, cumpărătorul poate comanda bunuri. Cumpărătorul poate comanda și bunuri fără înregistrare.
  2. Atunci când se înregistrează în contul clientului și când comandă bunuri, cumpărătorul este obligat să precizeze toate datele corecte și adevărate. Cumpărătorul este obligat să actualizeze datele specificate în contul de utilizator în cazul oricărei modificări. Datele furnizate de cumpărător în contul clientului și la comandarea bunurilor sunt considerate corecte de către vânzător.
  3. Accesul la contul clientului este securizat printr-un nume de utilizator și o parolă. Cumpărătorul este obligat să păstreze confidențialitatea cu privire la informațiile necesare pentru accesarea contului său de client. Vânzătorul nu este responsabil pentru orice utilizare abuzivă a contului de client de către terți.
  4. Cumpărătorul nu are dreptul să permită utilizarea contului de client către terți.
  5. Vânzătorul poate anula contul de utilizator, mai ales dacă cumpărătorul nu își folosește contul de utilizator pentru o lungă perioadă de timp sau dacă cumpărătorul își încalcă obligațiile în temeiul contractului de cumpărare sau al acestor termeni și condiții.
  6. Cumpărătorul recunoaște că este posibil ca contul de utilizator să nu fie disponibil non-stop, în special în ceea ce privește întreținerea necesară a echipamentelor hardware și software ale vânzătorului sau. întreținerea necesară a hardware-ului și software-ului terților. 

V. CONDIȚII DE PLATĂ ȘI LIVRAREA MĂRFURI

  1. Prețul bunurilor și orice costuri asociate cu livrarea bunurilor conform contractului de cumpărare, cumpărătorul poate plăti în următoarele moduri:
  • fără numerar utilizând card de plată
  • transfer fără numerar în contul vânzătorului prin gateway-ul de plată
  • ramburs la livrarea bunurilor
  • în numerar sau card de plată la ridicarea personală în locul de funcționare al magazinului nostru.
  • În numerar sau card de pată la ridicarea personală în punctul de ridicare a comenzilor.
  1. Împreună cu prețul de cumpărare, cumpărătorul este obligat să ramburseze vânzătorului costurile asociate ambalării și livrării bunurilor în suma convenită. Cu excepția cazului în care se prevede altfel în mod expres mai jos, prețul de achiziție include și costurile asociate livrării bunurilor.
  2. În cazul plății în numerar, prețul de achiziție se plătește la primirea bunurilor.
  3. În cazul plății prin intermediul gateway-ului de plată, cumpărătorul urmează instrucțiunile furnizorului de plăți electronice relevant.
  4. În cazul plății fără numerar, obligația cumpărătorului de a plăti prețul de cumpărare este îndeplinită în momentul creditării sumei relevante în contul bancar al vânzătorului.
  5. Vânzătorul nu solicită în avans niciun avans sau altă plată similară de la cumpărător. Plata prețului de cumpărare înainte de trimiterea bunurilor nu este un avans.
  6. Conform Legii privind înregistrarea vânzărilor, vânzătorul este obligat să elibereze o chitanță cumpărătorului. În același timp, este obligat să înregistreze veniturile primite la administratorul fiscal online, în cazul unei defecțiuni tehnice, în cel mult 48 de ore.
  7. Bunurile sunt livrate cumpărătorului:
  • la adresa specificată de cumpărător în comandă · prin expediere la adresa punctului de preloare specificat de cumpărător,
  • colectarea personală la sediul vânzătorului
  1. Alegerea metodei de livrare se face în timpul comenzii mărfurilor.
  2. Costurile de livrare a bunurilor, în funcție de modalitatea de trimitere și preluare a bunurilor, sunt specificate în comanda cumpărătorului și în confirmarea comenzii de către vânzător. Dacă modul de transport este convenit pe baza unei cereri speciale a cumpărătorului, cumpărătorul suportă riscul și orice costuri suplimentare asociate acestui mod de transport.
  3. Dacă, conform contractului de cumpărare, vânzătorul este obligat să livreze bunurile la locul specificat de cumpărător în comandă, cumpărătorul este obligat să preia marfa la livrare. În cazul în care, din motive cumpărătorului, este necesar să livreze bunurile în mod repetat sau într-un mod diferit de cel menționat în comandă, cumpărătorul este obligat să plătească costurile asociate livrării repetate a bunurilor, respectiv. costurile asociate cu o altă metodă de livrare.

12La primirea mărfurilor de la transportator, cumpărătorul este obligat să verifice integritatea ambalajului mărfii și, în cazul unor defecte, anunțați imediat transportatorul. În cazul unei încălcări a ambalajului care indică intrarea neautorizată în comandă, cumpărătorul nu trebuie să preia comanda de la transportator.

  1. Vânzătorul va emite un document fiscal - factură către cumpărător. Documentul fiscal este trimis la adresa de e-mail a cumpărătorului. / Documentul fiscal se atașează mărfurilor livrate.
  2. umpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor prin plata întregului preț de achiziție pentru bunuri, inclusiv costurile de livrare, dar mai întâi prin preluarea bunurilor. Răspunderea pentru daune accidentale, daune sau pierderi de bunuri este transferată către

cumpărătorul în momentul preluării bunurilor sau în momentul în care cumpărătorul era obligat să preia bunurile, dar nu a făcut acest lucru cu încălcarea contractului de cumpărare.

  1. RETRAGEREA DIN CONTRACT
  2. Un cumpărător care a încheiat un contract de cumpărare în afara afacerii sale în calitate de consumator are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare.
  3. În cazul în care contractul de cumpărare se încheie la distanță (prin intermediul unui magazin online) sau în afara sediului vânzătorului și, în același timp, dacă vânzătorul a acordat cumpărătorului în timp util și în mod corespunzător dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare, condițiile , perioada și procedura de retragere din contractul de cumpărare (conform legilor privind protecția consumatorilor la distanță) și în același timp cu îndeplinirea faptelor cerute de lege, cumpărătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare fără a da un motiv și fără nicio sancțiune în temeiul OUG nr. 36/2014 privind protecția consumatorilor pentru vânzarea la distanță.
  4. Perioada de retragere din contract este de 14 zile
  • momentul preluării bunurilor care au fost livrate ultima dată, dacă obiectul contractului de cumpărare sunt bunurile comandate care sunt livrate separat
  • momentul preluării ultimei părți sau a ultimei piese, dacă obiectul contractului de cumpărare sunt mai multe tipuri de bunuri sau livrarea mai multor piese,
  • momentul preluării primelor bunuri livrate, dacă obiectul contractului de cumpărare sunt bunuri livrate pe o perioadă determinată.
  1. În conformitate cu § 7 alin. 6 OUG nr 34/2014 Cumpărătorul nu se poate retrage din contract, al cărui obiect este:
  • contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist,
  • furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere,
  • furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar.,
  • furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid,
  • furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator,
  • furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente,
  • furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care profesionistul nu le poate controla,
  • contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare,
  • furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare,
  • furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii.
  • contractele încheiate în cadrul unei licitaţii,
  • prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidenţial, transport de mărfuri, închiriere de maşini, catering sau serviciile privind activităţile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică,
  • furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere
  1. Pentru a respecta termenul de retragere din contractul de cumpărare, cumpărătorul trebuie să trimită orice declarație clară prin care să-și exprime voința de a se retrage din contractul de cumpărare în perioada specificată la alin. 3 al art. VI din acești termeni și condiții.
  2. Retragerea din contractul de cumpărare va fi trimisă de cumpărător la adresa de e-mail sau la adresa vânzătorului specificată în acești termeni și condiții. Vânzătorul va confirma cumpărătorului primirea formularului fără întârziere.
  3. Cumpărătorul care s-a retras din contractul de cumpărare este obligat să returneze vânzătorului mărfurile în termen de 14 zile de la retragerea din contractul de cumpărare. Cumpărătorul suportă costul returnării bunurilor către vânzător, chiar dacă bunurile nu pot fi returnate prin poștă din cauza naturii lor.
  4. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, vânzătorul îi va returna imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la retragerea din contractul de cumpărare, toate fondurile, inclusiv costurile de livrare, pe care le-a primit de la el, în același mod. Vânzătorul va returna cumpărătorului fondurile primite într-un alt mod numai dacă cumpărătorul este de acord și dacă nu suportă costuri suplimentare.
  5. În cazul în care cumpărătorul a ales alta decât cea mai ieftină metodă de livrare a bunurilor oferite de vânzător, vânzătorul va rambursa cumpărătorului costul livrării bunurilor în suma corespunzătoare celei mai ieftine metode oferite de livrare a bunurilor.
  6. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, vânzătorul nu este obligat să restituie fondurile primite cumpărătorului înainte ca acesta să predea marfa sau să demonstreze că a trimis marfa vânzătorului..
  7. Bunurile trebuie returnate de cumpărător vânzătorului nedeteriorate, nepurtate și necontaminate și, dacă este posibil, în ambalajul original. Vânzătorul are dreptul unilateral la despăgubire pentru daunele produse bunurilor împotriva dreptului cumpărătorului la rambursarea prețului de achiziție..
  8. Vânzătorul este îndreptățit să se retragă din contractul de cumpărare din cauza epuizări stocului, a indisponibilității bunurilor sau când producătorul, importatorul sau furnizorul de bunuri a întrerupt producția sau importul de bunuri. Vânzătorul trebuie să informeze imediat cumpărătorul prin adresa de e-mail specificată în comandă și să returneze în termen de 14 zile de la notificarea retragerii din contractul de cumpărare toate fondurile, inclusiv costurile de livrare primite de la acesta în baza contractului, în același mod sau în modul specificat de către cumpărător. 

VII. drepturile și obligațile

  1. Vânzătorul este responsabil față de cumpărător că mărfurile nu prezintă defecte la primire. În special, vânzătorul este responsabil față de cumpărător că, în momentul în care cumpărătorul a preluat bunurile:
  • mărfurile au caracteristicile agreate de părți și, în absența unor aranjamente, au caracteristicile descrise de vânzător sau producător sau așteptate de cumpărător, având în vedere natura bunurilor și publicitatea făcută de acestea,
  • mărfurile sunt adecvate scopului declarat de vânzător pentru utilizarea lor sau pentru care sunt utilizate în mod obișnuit mărfuri de același tip,
  • mărfurile corespund calității sau proiectului cu eșantionul sau modelul convenit, dacă calitatea sau designul a fost determinat conform eșantionului sau modelului convenit,
  • mărfurile sunt în cantitatea, măsura sau greutatea corespunzătoare și
  • mărfurile respectă cerințele reglementărilor legale

 

  1. Obligațiile care decurg din executarea incorectă a vânzătorului sunt cel puțin în măsura în care obligațiile care decurg din executarea incorectă a producătorului persistă. În caz contrar, cumpărătorul are dreptul să exercite dreptul din defectul care apare în bunurile în termen de douăzeci și patru de luni de la primire.
  2. Dacă, în conformitate cu alte legislații, perioada pentru care bunurile pot fi utilizate este indicată pe bunurile vândute, pe ambalajele acestora, în instrucțiunile atașate bunurilor sau în publicitate, se vor aplica prevederile privind garanția calității. Ca garanție a calității, vânzătorul se angajează ca bunurile să fie adecvate pentru utilizarea normală pentru o anumită perioadă de timp sau că își vor păstra proprietățile obișnuite. În cazul în care cumpărătorul a învinuit în mod legitim vânzătorul pentru defectul mărfurilor, nu există o perioadă pentru exercitarea drepturilor care decurg din performanța defectuoasă sau o perioadă de garanție pentru perioada în care cumpărătorul nu poate utiliza bunurile defecte.
  3. Prevederile prevăzute în paragraful precedent al Termenilor și condițiilor nu se aplică bunurilor vândute la un preț mai mic pentru un defect pentru care a fost convenit un preț mai mic, la uzura bunurilor cauzate de utilizarea normală, la bunurile uzate pentru un defect corespunzător gradului de utilizare sau uzură a bunurilor sau dacă rezultă din natura bunurilor. Dreptul de executare incorectă nu aparține cumpărătorului, dacă a știut înainte de a prelua bunurile că bunurile au un defect sau dacă cumpărătorul a provocat el însuși defectul.
  4. În cazul unui defect, cumpărătorul poate trimite o reclamație vânzătorului și poate solicita:
  • schimb pentru bunuri noi,
  • repararea bunurilor,
  • reducere rezonabilă din prețul de achiziție,
  • retragerea din contract.
  1. Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract,
  • dacă mărfurile prezintă un defect semnificativ,
  • dacă nu poate folosi lucrul în mod corespunzător din cauza reapariției defectului sau defectelor după reparare,
  • cu un număr mai mare de defecte ale produsului

 

  1. Substanțială este o încălcare a contractului de cumpărare despre care partea care încalcă contractul știa sau ar fi trebuit să știe la momentul încheierii contractului că cealaltă parte nu ar fi încheiat contractul dacă ar fi prevăzut o astfel de încălcare.
  2. În cazul unui defect care înseamnă o încălcare minoră a contractului (indiferent dacă defectul este remediabil sau iremediabil), cumpărătorul este îndreptățit să îi fie defectul eliminat sau o reducere rezonabilă la prețul de achiziție..
  3. Dacă cazul unui defect remediabil a apărut în mod repetat după reparații (de obicei a treia reclamație pentru același defect sau a patra pentru defecte diferite) sau produsele prezintă un număr mare de defecte (de obicei cel puțin trei defecte simultan), cumpărătorul are dreptul de a solicita o reducere la prețul de cumpărare, schimbul de bunului sau retragerea din contract.
  4. Atunci când face o reclamație, cumpărătorul este obligat să informeze vânzătorul ce drept a ales. Schimbarea alegerii fără consimțământul vânzătorului este posibilă numai dacă cumpărătorul a cerut corectarea defectului dar, care se dovedește a fi ireparabil. Dacă cumpărătorul nu își alege dreptul la timp dintr-o încălcare materială a contractului, acesta are aceleași drepturi ca și în cazul unei încălcări minore a contractului.
  5. Dacă nu este posibilă repararea sau înlocuirea bunurilor, la retragerea din contract, cumpărătorul poate solicita rambursarea integrală a prețului de achiziție.
  6. În cazul în care vânzătorul dovedește că cumpărătorul știa despre defectele bunurilor înainte de a le prelua sau le-a provocat el însuși, vânzătorul nu este obligat să respecte cererea cumpărătorului.
  7. Cumpărătorul nu poate reclama bunuri sunt la reducere din motivul pentru care bunurile sunt la reducere.
  8. Vânzătorul este obligat să accepte reclamația în orice operațiune în care este posibilă acceptarea reclamației sau în sediul social sau la locul de desfășurare a activității. Vânzătorul este obligat să elibereze cumpărătorului o confirmare scrisă a momentului în care cumpărătorul și-a exercitat dreptul, care este conținutul reclamației și ce metodă de soluționare a reclamației necesită cumpărătorul, precum și confirmarea datei și metodei de soluționare a reclamației , inclusiv confirmarea reparării și a duratei, sau o justificare scrisă sau respingerea reclamației.
  9. Vânzătorul sau un angajat autorizat de acesta va decide imediat despre reclamație, în cazuri complexe în termen de trei zile lucrătoare. Această perioadă nu include timpul adecvat tipului de produs sau serviciu necesar unei evaluări profesionale a defectului. Reclamațiile, inclusiv eliminarea defectelor, trebuie soluționate imediat, nu mai târziu de 30 de zile de la data reclamației, cu excepția cazului în care vânzătorul și cumpărătorul convin asupra unei perioade mai lungi. Expirarea acestei perioade în zadar este considerată o încălcare semnificativă a contractului și cumpărătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare. Momentul reclamației este considerat a fi momentul în care voința cumpărătorului (exprimarea dreptului de la executarea incorectă) apare vânzătorului.
  10. Vânzătorul informează cumpărătorul în scris despre rezultatul reclamației.
  11. Dreptul de executare incorectă a obligaților nu aparține cumpărătorului, dacă cumpărătorul știa înainte de a prelua produsul că produsul are un defect sau dacă cumpărătorul a provocat el însuși defectul.
  12. În cazul unei reclamații justificate, cumpărătorul are dreptul la rambursarea costurilor suportate în legătură cu reclamația. Acest drept poate fi exercitat de cumpărător împreună cu vânzătorul în termen de o lună de la expirarea perioadei de garanție, în caz contrar instanța nu trebuie să-l acorde.
  13. Cumpărătorul are posibilitatea de a alege metoda de reclamație.

 

VIII. LIVRAREA

  1. Părțile contractante își pot livra reciproc toate corespondențele scrise prin poștă electronică.
  2. Cumpărătorul trimite corespondență vânzătorului la adresa de e-mail specificată în acești termeni și condiții. Vânzătorul trimite corespondență cumpărătorului la adresa de e-mail specificată în contul său de client sau în comandă.

 

IX.date de caracter personal

  1. Toate informațiile pe care le furnizați în cooperarea noastră sunt confidențiale și le vom trata ca atare. Dacă nu ne dațI acceptul scris, nu vom utiliza datele dvs. decât în ​​scopul executării în temeiul contractului, cu excepția adresei de e-mail la care vi se pot trimite notificări comerciale, deoarece această procedură este permisă de lege, cu excepția cazului în care refuzați acest lucru. Aceste notificări pot viza numai bunuri similare sau conexe și pot fi dezabonate în orice moment într-un mod simplu (prin trimiterea unei scrisori, e-mail sau făcând clic pe un link din notificarea comercială). Adresa de e-mail va fi păstrată în acest scop pentru o perioadă de 3 ani de la încheierea ultimului contract între părțile contractante.

 

X. Soluționarea litigiilor în afara instanței

  1. Inspecția comercială slovacă, cu sediul social la PO BOX 29, Bajkalská 21 / A, 827 99 Bratislava, adresa de internet: https://www.soi.sk/sk, este responsabilă pentru soluționarea extrajudiciară a consumatorilor litigiile care decurg din contractul de cumpărare. Platforma online de soluționare a litigiilor de la http://ec.europa.eu/consumers/odr poate fi utilizată pentru rezolvarea litigiilor dintre vânzător și cumpărător în temeiul unui contract de cumpărare.
  2. Centrul European pentru Consumatori Republica Slovacă, cu sediul social la Mlynské nivy 44 / A 827 15, Bratislava 212 Republica Slovacă, adresa de internet: http://www.evropskyspotrebitel.sk este un punct de contact în conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 182/2011 al Parlamentului European și al Consiliului. 524/2013 din 21 mai 2013 privind soluționarea online a litigiilor consumatorilor și completează Regulamentul (CE) nr 2006/2004 și Directiva 2009/22 / CE (Regulamentul online de soluționare a litigiilor consumatorilor).
  3. Vânzătorul are dreptul să vândă bunuri pe baza unei licențe comerciale. Licențierea comercială este efectuată în cadrul competenței sale de către biroul de licențe comerciale relevant. Într-o măsură limitată, Autoritatea Slovacă pentru Inspecția Comerțului supraveghează, printre altele, respectarea Legii privind protecția consumatorilor și a Legii privind protecția consumatorilor pentru vânzarea la distanță.

 

XI. Dispoziții finale

  1. Toate acordurile dintre vânzător și cumpărător sunt guvernate de legile Republicii Slovace. Dacă relația stabilită prin contractul de cumpărare conține un element internațional, atunci părțile convin că relația este guvernată de legea Republicii Slovace. Acest lucru nu afectează drepturile consumatorului în temeiul legislației în general obligatorii.
  2. Vânzătorul nu este obligat de niciun cod de conduită în raport cu cumpărătorul în conformitate cu prevederile cu Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță.
  3. Toate drepturile asupra site-ului vânzătorului, în special drepturile de autor asupra conținutului, inclusiv aspectul paginii, fotografii, filme, grafică, mărci comerciale, sigle și alt conținut și elemente, aparțin vânzătorului. Este interzisă copierea, modificarea sau utilizarea în alt mod a site-ului web sau a oricărei părți a acestuia fără consimțământul vânzătorului.
  4. Vânzătorul nu este responsabil pentru erorile cauzate de intervențiile terților în magazinul online sau ca urmare a utilizării sale contrare scopului său. Atunci când folosește magazinul online, cumpărătorul nu poate utiliza proceduri care ar putea afecta în mod negativ funcționarea acestuia și nu poate desfășura nicio activitate care să îi permită acestuia sau terților să interfereze sau să utilizeze software-ul sau alte componente care alcătuiesc magazinul online și să utilizeze online magazin, sau piesele sau software-ul acestuia în așa fel încât să fie contrar scopului său.
  5. Contractul de cumpărare, inclusiv condițiile comerciale, este arhivat de vânzător.
  6. Formularea termenilor și condițiilor poate fi modificată sau completată de vânzător. Această prevedere nu aduce atingere drepturilor și obligațiilor care decurg în perioada de valabilitate a versiunii anterioare a termenilor și condițiilor.

Acești termeni și condiții intră în vigoare la 1.5.2021